از گوگل ترنسلیت بصورت آفلاین در اندروید خود استفاده کنید

آموزش و دانلود دیتا برای استفاده 100% آفلاین

ترجمه‌گر گوگل یا نرم‌افزار ترجمهٔ گوگل که به انگلیسی: Google translate نامیده می شود خدماتی است از شرکت گوگل است که برای ترجمهٔ بخشی از یک متن و یا یک لغت کاربرد دارد. این ابزار در اندروید نیز بصورت اپلیکیشن وجود دارد ولی برای استفاده لازم است که به اینترنت متصل شوید و از ترجمه متن آن استفاده کنید! حال سایت hbwap دیتا این برنامه را بصورت آفلاین برای شما قرار داده است تا بتوانید از ان درون اندروید خود استفاده کنید. برخلاف دیگر خدمات ترجمهٔ متن چون «Babel Fish»، «ای‌اوال»، و «Yahoo» که همگی از «SYSTRAN» استفاده می‌کنند، ترجمه‌گر گوگل نرم‌افزار ترجمهٔ اختصاصی خودش را دارد. برخی بر این باورند که این می‌تواند به یک انقلاب در صنعت زبان منجر شود.

البته لازم به ذکر است این ترجمه‌گر قوانین دستوری را اعمال نمی‌کند، چراکه الگوریتم‌هایش بر تحلیل‌های آماری استوار است تا تحلیل‌های قاعده‌مند سنتی و از روش ترجمه ماشینی آماری برای ترجمه متون بهره می‌برد.یک قسمت جذاب این برنامه تبدیل کلمه فینگلیش به فارسی است که می‌توانید متن یا کلمهٔ مورد نظر را به صورت آوایی نوشت، مثلاً نوشت «khabar» و کلید فاصله را فشرد تا این کلمه به «خبر» تبدیل شود. و ویژگی جذاب و جدید این برنامه که در قسمت جدید ارائه شده است قابلیت تشخیص دست خط است یعنی با انگشت خود مانند یک نقاشی بنویسد سلام و برنامه آن را ترجمه میکند.

استفاده بصورت صد در صد آفلاین به همراه فایل دیتا و توضیحات کامل و جامع در قالب جدیدترین نسخه برای استفاده در اندروید 2.1 و بالاتر
مترجم گوگل 100% آفلاین برای اندروید - Google Translate For Android